Pracovněprávní oblast
Víme, na co si dát pozor při uzavírání pracovních smluv a během celého pracovněprávního vztahu.
V pracovněprávní oblasti často platí, že skutečnost neodpovídá tomu, co by zaměstnavatel chtěl nebo potřeboval. Proto je potřeba se této oblasti pečlivě věnovat už před vznikem pracovněprávního vztahu, a ne až složitě řešit vzniklé problémy. Zejména se jedná o správnou formulaci práv a povinností uvedených v pracovní smlouvě nebo dohodách konaných mimo pracovní poměr (DPP a DPČ). Vhodně nastavená pracovněprávní dokumentace ušetří čas a potenciální problémy se zaměstnanci do budoucna, zejména v případě výpovědi. K tomu samozřejmě patří i vhodné nastavení vnitřních předpisů, které Vám mají pomoci při správném stanovení platového zařazení a také při přiznávání a odebírání příplatků. Pokud u Vás byla zřízena odborová organizace, poradíme Vám, jak postupovat při vyjednávání o kolektivní smlouvě a její případné výpovědi. Pokud potřebujete v oblasti personálního řízení pomoci, KONTAKTUJTE NÁS.